Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirkta prekė, prekės spalva, dydis ar modelis, pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų pasikeisti arba grąžinti prekę. Jeigu norimos pakeisti prekės pardavėjas sandėlyje neturi - grąžinama visa, už prekę sumokėta suma.
Jeigu pirkėjas grąžina kokybišką prekę, neatsiima prekių iš paštomato ar jų nepavyksta įteikti dėl pirkėjo kaltės, tokios prekės grąžinamos pardavėjui, o pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius prekių pristatymo mokestį.
Teisė atsisakyti užsakymo negalioja toms prekėms, kurios yra įtrauktos į LR Negrąžintinų prekių sąrašą (pvz., kojinės, apatiniai). Taip pat tos prekės, kurios buvo specialiai pagamintos pagal kliento reikalavimus arba individualiai pritaikytos.
1. Į fizinę EGLĖ parduotuvę. Norimą grąžinti prekę atneškite į fizinę parduotuvę. Fizinėje parduotuvėje pinigai Jums nebus grąžinti grynaisiais. Jums reikės palikti prekę ir užpildytą grąžinimo formą parduotuvėje, o pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą per 14 kalendorinių dienų.
Jeigu prekę pirkote fizinėje parduotuvėje, dėl grąžinimo turėtumėte kreiptis į parduotuvę, kurioje įsigijote prekę. Su preke būtinai turėkite pirkimo čekį. Neturint pirkimo čekio, išimtinais atvejais prekę galime pakeisti į kitą, tačiau grąžinti pinigų už ją negalėsime.
Grąžinamos prekės turi būti saugiai supakuotos, kad siuntimo metu nebūtų pažeistos.
Gąžinamą prekę pristatyti adresu: Algirdo Pudinsko prekybos firma, Dariaus ir Girėno 39a., Kalvarija LT-69216 . Siuntimo paslaugą apmoka klientas. Jeigu už grąžintą prekę, klientas nori atgauti pinigus – juos grąžinsime per 14 kalendorinių dienų. Jeigu klientas pageidauja grąžintą prekę, pakeisti į kitą, ją išsiųsime per 1-2 darbo dienas.
Kai nėra nustatytas prekės kokybės garantijos terminas - vartotojas reikalavimus dėl prekės trūkumų gali pareikšti per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės pardavimo dienos. Jei pardavėjo ar gamintojo nustatytas garantinis terminas trumpesnis nei 2 metai - vartotojas pretenziją dėl netinkamos prekės kokybės turi teisę pareikšti per nustatytą garantinį terminą. Kai nustatytas garantijos terminas yra ilgesnis nei 2 metai - reikalavimai dėl daikto trūkumų gali būti reiškiami per nustatytą garantijos terminą.
Algirdo Pudinsko prekybos firma įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus už netinkamos kokybės prekes, jeigu netinkama prekės kokybė pasireiškia gamybiniu defektu arba neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms. Kiekvienas klientas, gavęs nekokybiškas ar brokuotas prekes, turi kreiptis į mus nurodytais kontaktais. Mes pakeičiame prekę nauja tokia pačia preke arba pasiūlome analogišką prekę. Jeigu klientas nesutinka priimti analogiškos prekės pinigai grąžinami pervedant juos į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas. Už netinkamos kokybės prekes grąžinami pinigai, tiek už prekę, tiek pristatymo išlaidos.
Gavus ne tą, prekę, kurią klientas užsakė, prašome iškarto informuoti elektroniniu paštu - algis3686@gmail.com. Įsipareigojame kuo greičiau pakeisti tokią prekę į tinkamą ir apmokėti visas siuntimo išlaidas arba, klientui reikalaujant, grąžinti pinigus per 14 darbo dienų.
Papildoma informacija ir kontaktai
Į visus klausimus, susijusius su prekių garantija ir grąžinimu, mielai atsakysime el.paštu algis3686@gmail.com arba telefonu +370 686 03543.
Prekių pristatymas
Nemokamai (Dariaus ir Girėno g. 39a Kalvarija)
Atsiimant užsakymą vietoje Jums nieko nekainuos. Atsiimti galite darbo dienomis nuo 8.30 val. iki 18.00 val., savaitgalį nuo 8.30 iki 14.00 val. Kalvarija, Dariaus ir Girėno g. 39a, parduotuvė EGLĖ. Apie atliktą darbą informuosime e-paštu ir/arba telefonu sms žinute.
Prekių pristatymas Lietuvoje
Lietuvoje prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas. Prekes pristatome naudodamiesi paštomato paslaugomis.Pristatymo būdai ir kainos:
LP EXPRESS terminalai
Prekes pristatysime į artimiausią LP EXPRESS terminalą - 2.50 €
Venipak paštomatai
Prekes pristatysime į artimiausią Venipak paštomatą - 2.50 €
Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis yra pateikiamas suformavus užsakymą. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.
Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui Lietuvoje per 1-3 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip.
Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui kitose ES šalyse per 5-14 darbo dienų po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip.
Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę iš kurjerio, Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta.
Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti raštu priimdamas Prekes. Pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo Prekių gavimo dienos. Kitaip laikoma, kad preke Klientas patenkintas ir neturi jokių priekaištų Pardavėjui.
Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą. Klientas sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
Klientui apmokėjus už Prekes Pardavėjas Klientui el. paštu išsiunčia sąskaitą faktūrą.
Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Klientui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.